مفصل زانو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


زانوها از استخوان ،رباط ، تاندوم و غضروف تشکیل شده است .بدلیل نبودن استخوان در زانوها ، زانوها حساس و آسیب پذیرمی باشند.صدمه دیدن زانوها ،ورم مفاصل ، در رفتگی ، رگ به رگ شدن و ورم زانو که از آسیبهای معمولی زانو می باشند بوسیله فعالیتهای شدید ورزشی بوجود می آید.برای جلوگیری از صدمه دیدن زانو باید به خاطر داشته باشید که در مدت فعالیتهای فیزیکی حرکات گرم کننده و کششهای مناسب داشته باشید و حرکات را درست را انجام دهید. یکی از مواردی که در صدمه دیدن زانوها بسیار موثر است چاقی و اضافه وزن است.برای ورزشکاران صدمه خوردن زانوها بسیار مهم است زیرا زانوها عامل حرکت در هر ورزشی می باشند و سلامت آنها مهم می باشد.
درمان زانوها بستگی به نوع صدمه دیدگی آنها دارد.بعضی از صدمات ممکن است تنها نیازمند آرام شدن درد ، فزیوتراپی و یا تمرینهای ورزشی ساده باشد در صورتی که بعضی از صدمات نیاز به جراحی دارند.
یوگا یکی از راههای درمان زانو در زمان صدمه دیدن محسوب می شود.در زیر به تعدادی از این حرکات درمانی می پردازیم.

'Picturehttp://www.iranxm.com/' />

 



دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : سینا اختری شیشوان
ت : جمعه 26 اسفند 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');